zondag 30 maart 2014

Marianne Design VII


 
Al weer mijn één na laatste kaartje voor Marianne Design.

Een babykaartje gemaakt in zwart - ecru - kraft....misschien niet zo'n gebruikelijke combi voor een geboorte, maar ik vind het wel wat 'stoers' hebben.

Gebruikte materialen MD:
Creatables LR0305
Clear Stamp CS0893 (de swirl gestempeld met Versamark, dat geeft zo'n gaaf effect ;)
Tekststempel CS0889

Tot dinsdag....dan laat ik mijn laatste kaartje voor Marianne Design zien!
Groetjes, Wilma

Nog even dit....bij het Dutch Stamp Chickies Challengeblog is er t/m 8 april een DT-call.
Houd je van diverse soorten stempels en lijkt het je leuk om 1 keer per maand een kaartje te maken, laat dan je naam achter op het DSCC-blog
Wie weet word jij mijn nieuwe DT-maatje :-)

8 opmerkingen:

Jolanda zei


gave kaart wilma.. lekker zo'n CAS geboortje kaartje...

Nicole zei

Wat een dotje Wilma!! Liefs, Nicole

GerJanne zei

Ik vind hem enig! Mooie kleurencombi, ook voor een geboorte!
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Ik vind je kaartje super gaaf!! En deze kleuren kunnen prima voor een babykaartje!! heel mooi bedacht!
Groetjes van Gerie

Trijntje zei

Hoi Wilma. Heel mooi deze kaart. Leuke kleuren. Groeten trijntje

Karin zei

Wat een schattig kaartje Wilma, erg leuk met de voetjes.
Gr. Karin

Ellen zei

Die voetjes.... helemaal geweldig! En dan in deze kleurencombi, helemaal top! En nee, Mariken en ik gaan niet naar het Art Specialy event, dus we komen elkaar dit jaar niet tegen. Jammer. Jij in ieder geval alvast veel plezier samen met Durvina.
Groetjes, Ellen

Durvina zei

Deze is wel echt lief maar ook stoer!

liefs, Durvina