woensdag 19 maart 2014

Challenge #115 Christmas Challenges {with Sketches}


Woensdag....dus tijd voor een nieuwe challenge en sketch bij Christmas Challenges {with Sketches}.

Deze week mocht "mijn" team weer aan de slag met een leuke sketch van Jolanda.

De sponsor van challenge #115 is 123Scrapping.



Zoals jullie weten, ben ik dol op de spullen van Stampin' Up, dus heb ik deze keer een echt SU-kaartje gemaakt!
Cardstock, designpapier, stempels, inkt, etc...alles is van Stampin' Up :-)

Helemaal geïnspireerd door de gave workshop-dag van Janneke, welke ze 8 maart bij mij thuis heeft gegeven.
Foto had ik nog niet laten zien, dus bij deze ;-)


'n Fijne dag en tot de volgende blogpost!
Groetjes, Wilma


10 opmerkingen:

Je@net zei

Ontzettend leuk kaart, Wilma!

Ellen zei

Woensdag en een kerstkaartje? Ik heb het idee dat die altijd op donderdag voorbij komen ;) Maar wat is ie mooi. De spullen van SU zijn dan ook geweldig om mee te werken. Volgens mij was die workshop bij jou thuis errug gezellig!
Groetjes, Ellen

Jolanda zei

Prachtige kaart Wilma.. super gedaan.. en leuk met die SU-spullen.. en wat een leuke foto.. het was weer super gezellig...

Durvina zei

Gezellige boel ;)
Enne een SUper kaart.

liefs, Durvina

Hetty zei

Wat een ontzettend gave kaart!!
Bedankt voor de inspiratie.
Liefs, Hetty

Anoniem zei

lovely card and love seeing your photo too! hugs me x

Anita zei

Wat een gave kaart. Helemaal top! Leuk een nieuwjaarskaart in deze kleuren.
Liefs, Anita

Anita van Merode zei

Prachtige kaart.
Groetjes Anita

saxo zei

Schitterende kaart Wilma en ik heb een super gezellige dag gehad.

Janneke zei

Wat een beauty Wilma .. echt zo leuk!
En het was zeker zeer gezellig )