woensdag 26 juni 2013

Challenge #79 Christmas Challenges {with Sketches}


't Is weer woensdag, dus tijd voor een nieuwe challenge (en sketch!) bij Christmas Challenges {with Sketches}.

De sketch van deze week is gemaakt door Mieke en ik heb 'em met veel plezier gebruikt.

De sponsor van challenge #79 is Meljen's Designs.


Ik heb voor mijn kaartje één van hun digi's gebruikt.

Papier: American Crafts,  Stempel: Meljen's Designs,  Tekststempel: Stampin' Up,  Tag: MFT Die-Namics,  Fishtails: MFT Die-Namics,  Knopen: Creatables Marianne Design,  Kleurmedium: Derwents.

Succes met de challenge en 'n fijne dag!
Liefs, Wilma




18 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Els Paesen zei

Mooi kaartje Wilma! Leuk met die beige en bruine kleuren! Groetjes, Els.

marja zei

Hoi wilma,

Wat een leuk kaartje. Echt mijn kleuren.Goed he dat ik zo maar een berichtje plaats. Het komt goed
Groetjes Marja

Corrie zei

Hallo Wilma, je kaart is weer een plaatje om te zien, het papier is er prachtig bij.
Lieve groetjes,Corrie

scrapfertier zei

Woww wat een mooie kaart Ik zag hier meer mooie kaarten dus ben ik maar volger geworden.
Leafs Tietje.

Sarah - Crea S zei

Wat een heerlijk kerstkaartje! Leuk ook met die bruine tinten!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Miranda zei

Super kaartje Wilma.
Prachtig de bruintinten en erg mooi gekleurd.
Liefs Miranda

Ellen zei

Och wat gezellig, die twee vogeltjes op een tak! Sfeervol kerstkaartje is het.
Groetjes, Ellen

Nicole zei

Wat een geweldig leuke kaart Wilma. Ik vind hem helemaal te gek! Liefs, Nicole

Chantal zei

Hij is weer prachtig Wilma! Supersss!

nicolet zei

Prachtig kaartje Wilma!
Groetjes Nicolet

Chris_P zei

WOW this is gorgeous!!

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Wilma, super goed gelukt!

Jolanda zei

Wilma wat een prachtige kaart.... mooie kleuren zeg.. en ik hoop dat je een heel leuk weekend hebt gehad....
Knuff

Zw@@n zei

Moooi kaartje, Wilma. Erg mooi papier en je vogeltjes zijn weer prachtig gekleurd. Liefs, Wilma

Ghea zei

wat een schatje is dit weer Wilma, lief afdrukje en een prachtig kaartje......Liefs Ghea

Janneke zei

O Wilma wat een beauty heb je gemaakt zeg ... helemaal leuk!

Diana zei

Wat een prachtig kaartje Wilma.
Groetjes Diana